۱۱۰ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند در اردبیل اعطا شد
کد خبر: 3843052
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

۱۱۰ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند در اردبیل اعطا شد

گروه اجتماعی- مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: در طول یک سال اخیر با شناسایی زوج‌های بی‌بضاعت و نوعروسان نیازمند ۱۱۰ جهیزیه کامل در میان این افراد توزیع شد.

۱۱۰ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند در اردبیل اعطا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، کاظم دبیر، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، شامگاه گذشته، ۲۶ شهریورماه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در طول یک سال اخیر با شناسایی زوج‌های بی‌بضاعت و نوعروسان نیازمند ۱۱۰ جهیزیه کامل در میان این افراد با مشارکت و همکاری موسسه نیکوکاری آبشار عاطفه به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل توزیع شده است.
وی افزود: ۸ هزار و ۵۰۰ نفر مشهد اولی از مناطق محروم و دور افتاده سطح استان اردبیل در قالب ۲۱۰ دستگاه اتوبوس به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل به مشهد مقدس اعزام شدند.
دبیر تصریح کرد: امسال با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل یک هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه شده است و در میان دانش‌آموزان مناطق محروم استان اردبیل در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل با اشاره به توزیع بسته‌های مختلف غذایی به همت آستان قدس رضوی در میان خانواده‌های نیازمند در سطح استان اردبیل بیان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار غذای گرم، گوشت ۲۰۰ گوسفند ذبح شده و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته ارزاقی اعم از برنج، نخود و ... در بین خانواده‌های بی بضاعت استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در راستای اشتغال جوانان و تولید نیز گام‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: تاکنون به همت این مجموعه برای ۹۹ نفر از جوانان وام بدون درصد ارائه شده است که این جوانان برای خود کارآفرینی و اشتغال‌زایی کرده‌اند که در ۱۳ میلیارد ریال وام به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام

captcha