خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 3842992
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل تجلیل شدند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل تجلیل کرد.

خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، شامگاه گذشته، ۲۶شهریورماه در دیدار با خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل، گفت: عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، در طول این یکسال ستودنی است.
عاملی با اشاره به اینکه نمایندگی‌های آستان قدس رضوی باید بیش از این در سراسر کشور راه اندازی شود تا برای مردم و مناطق محروم خدمات رسانی کنند افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور و مشکل بیکاری اولویت آستان قدس باید رونق تولید و اشتغال برای جوانان باشد.
وی بیان کرد: انتظار داریم نمایندگی آستان قدس رضوی با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک برای رونق تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی قدم بردارد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نهفته ماندن معدن‌های غنی در جنوب استان گفت: مسئولان از استخراج این معادن که سرمایه‌های عظیم ملی و استانی محسوب می‌شود غافل مانده‌اند، ولی می‌توان با کمک جوانان و استخراج معادن در راه افزایش سرمایه گام برداشت.
عاملی گفت: گزارش‌های خوبی از فعالیت‌های ارزشمند نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، و مدیریت جهادی این مجموعه ارزشی می‌رسد که امیدواریم این فعالیت‌ها مستمربوده و تاثیرگذاری زیادی برای جامعه داشته باشد.
کاظم دبیر مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، تهیه شده که تا آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع خواهد شد.
دبیر افزود: توسط نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، تاکنون ۲۱۰ اتوبوس کاروان زیارتی شامل ۸ هزار ۵۰۰ مشهد اولی از مناطق محروم و روستا‌های دور افتاده استان به بارگاه امام رضا(ع) اعزام شده است.
وی با بیان اینکه ۱۱۰ مورد جهیزیه نیز در طول این یکسال با شناسایی و همکاری موسسه آبشار عاطفه‌ها تهیه و توزیع شده است افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار غذای گرم، ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی ذبح شده و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته ارزاقی اعم از برنج، حبوبات و ... در بین خانواده‌های بی بضاعت استان توزیع شده است.
انتهای پیام

captcha