ملت ایران با پیروی از رهبری همواره مدافع آرمان‌های نظام و اسلام هستند
کد خبر: 3842986
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

ملت ایران با پیروی از رهبری همواره مدافع آرمان‌های نظام و اسلام هستند

گروه اجتماعی- جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران با پیروی از رهبری و تاسی از فرهنگ عاشورایی، همواره مدافع آرمان‌های نظام و اسلام هستند.

ملت ایران با پیروی از رهبری همواره مدافع آرمان‌های نظام و اسلام هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، ۲۶ شهریورماه در دیدار با روسای محلات شش‌گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی در اردبیل اظهار کرد: عزاداران عاشورایی محلات شش‌گانه اردبیل با تلاش شبانه‌روزی که انجام می‌دهند، به شکلی منجسم و باشکوه شکوه قیام امام حسین(ع) را به مردم تبیین می‌کنند.
وی عزاداری محلات شش‌گانه را در سطح کشور بی‌نظیر دانست و بیان کرد: عزاداری مردم اردبیل در روز‌های تاسوعا و عاشورا زبانزد همگان بوده که با شکوه هر چه تمام‌تر اوج ارادت خود را به اباعبداالله‌الحسین(ع) نشان می‌دهند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تلاش عاشوراییان محلات شش گانه اردبیل را شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد: بسیج و سپاه اردبیل آماده همکاری و تعامل هر چه بیشتر با عزاداران محلات شش‌گانه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمان دینی و مناسبتی دارد.
مستعد حصاری از آمادگی سپاه استان برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و مراسمات ملی و مذهبی خبر داد و افزود: تلاش سپاه و بسیج بر خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم است.
وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان بر علیه کشور گفت: همدلی، اتحاد و انسجام ملت ایران به ویژه عزاداران حسینی خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه وبا تکیه بر فرهنگ و ادبیات عاشورایی در مقابل ظلم سرخم نخواهند کرد و همیشه از آرمان‌های نظام و اسلام دفاع می‌کنند.
روسای محلات شش گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی با حضور در سپاه حضرت عباس(ع) در راستای برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان در ایام محرم از زحمات و میزبانی سپاه استان اردبیل تجلیل و قدردانی کردند.
انتهای پیام

captcha