مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اردبیل برای توسعه ورزش همگانی مشارکت می‌کند
کد خبر: 3842985
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اردبیل برای توسعه ورزش همگانی مشارکت می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل از مشارکت و همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اردبیل برای توسعه ورزش همگانی در سطح استان خبر داد.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اردبیل برای توسعه ورزش همگانی مشارکت می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی کریمی‌اقدم، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل، روز گذشته، ۲۶ شهریورماه، در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های مشترک بین دو نهاد به امضا رسید.
وی از تلاش برای تحقق تمامی موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه خبر داد و افزود: با همکاری و تعامل لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال تحقق صد درصدی تفاهم‌نامه در استان هستیم.
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل از مهمترین موارد برای همکاری مشترک را ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های در راستای توسعه ورزش همگانی دانست و بیان کرد: این مهم با هدف ارتقای سلامت جسمی، روحی و ... در اردبیل دنبال می‌شود.
کریمی‌مقدم از ارتقای همگرایی برون بخشی درحوزه ورزش همگانی بین دو دستگاه خبر داد و گفت: گسترش تعامل و ایجاد زمینه‌های هماهنگی و همکاری دراجرای تفاهم‌نامه و فعالیت‌های دوجانبه ورزش به ویژه در حوزه ورزش همگانی از طریق توسعه اقدامات تعاملی جزو اولویت‌هاست.
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل زمینه‌سازی برای استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود طرفین و تلاش برای هم‌جهت کردن برنامه‌ها و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی و سیاست‌های ابلاغی را از دیگر موارد همکاری دو طرف عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha