ساکنان مناطق محروم پارس‌آباد ویزیت رایگان می‌شوند
کد خبر: 3842827
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

ساکنان مناطق محروم پارس‌آباد ویزیت رایگان می‌شوند

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد از برگزاری ۷۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌ها اعزام گروه‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم برای ویزیت رایگان ساکنان این مناطق است.

ساکنان مناطق محروم پارس‌آباد ویزیت رایگان می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسین نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد، صبح امروز، ۲۶ شهریورماه، در جمع خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری و نثار جان خود اجازه ندادند تا ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد که باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هدفگذاری شده تا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۷۰ عنوان برنامه در شهرستان پارس‌آباد برگزار شود که در این زمینه تمهیدات اساسی اتخاذ شده است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در مورد برنامه‌های شاخص این هفته بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها اعزام گروه‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم و روستایی شهرستان برای ویزیت رایگان ساکنان این مناطق است.
نوری از برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و برپایی برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد واکسیناسیون دام سبک و اجرای طرح همگام با کشاورز را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی‌های لازم شاهد برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های گرمیداشت این هفته در شهرستان باشیم.
انتهای پیام

captcha