پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: 3842684
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
در اردبیل؛

پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی با خانواده در اردبیل برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، روز گذشته، ۲۵ شهریورماه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل، بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی با خانواده برگزار می‌شود.

وی گفت: در کنار این همایش پیاده‌روی در نظر داریم تا ایستگاه‌های دوازده‌گانه فرهنگی و ورزشی را نیز ایجاد کنیم تا مردم بتوانند از ظرفیت این ایستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشارکت فعال اداره‌کل ورزش و جوانان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: همانند سال‌های قبل این اداره‌کل در ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت خواهد داشت.

آقاخانی با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شورابیل، گفت: در برگزاری این نمایشگاه که با عنوان عملیات والفجر در اردبیل برگزار می‌شود حضور و مشارکت فعالی خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: با توجه به ایثارگری و فداکاری که شهدای هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های مناسب و کیفی در راستای ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گام برداریم.

انتهای پیام

captcha