کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3842546
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف اردبیل از برگزاری کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان، همزمان با ماه محرم و صفر خبر داد.

کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان، همزمان با ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.

وی گفت: فراخوان کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ هنری ققنوس اقلیم حکمت، کانون فرهنگی ـ هنری مسجد حضرت رقیه(س) و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اعلام شده است تا علاقه‌مندان بتوانند آثار خود در این زمینه را ارسال کنند.

مدیرکل اوقاف اردبیل از برگزاری این کنگره در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال در استان خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد استقبال خوب و مطلوب افراد هدف در برگزاری این کنگره باشیم.

ستوده با بیان اینکه ارسال آثار در تمامی قالب‌های شعری آزاد عاشورایی خواهد بود، افزود: هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند سه اثر در تمامی قالب‌های شعری با محوریت عاشورایی ارسال کرده و در این کنگره شرکت کنند.

ستوده در مورد مهلت ارسال آثار به این کنگره بیان کرد: مهلت ارسال آثار به کنگره تا اربعین حسینی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این حوزه برای شرکت در کنگره به ایمیل email:tickart.ir@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha