۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اردبیل اجرایی شد
کد خبر: 3842498
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اردبیل اجرایی شد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل از اجرایی شدن ۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: تلاش بر این است که شاهد تحقق صد درصدی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.

۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اجرایی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، صبح امروز، ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: اجرا و تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان از مهم‌ترین اولویت‌ها بوده و در این زمینه پیگیری‌های اساسی انجام می‌شود.

وی از اجرایی شدن ۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا شاهد تحقق صد درصدی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باشیم و این امر گامی در راستای تحقق شعار سال در استان باشد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی اردبیل، بیان کرد: این جلسات در استان ۷۶ مصوبه داشته که از این تعداد ۶۹ مصوبه تاکنون محقق شده است.

شایقی با اشاره به فعالیت سامانه نیپا در راستای رصد مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی و روند اجرای آن‌ها، گفت: این سامانه به‌صورت دقیق مصوبات و اجرای آن‌ها را رصد کرده و طرح‌ها و پروژه‌ها در این حوزه را پایش می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل از کسب رتبه دوم استان در برگزاری و اجرای مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی بعد از استان خراسان رضوی خبر داد و بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی دولت واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در راستای تکمیل آن‌ها نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

captcha