دانش‌آموزان تهرانی ۲۹ واحد مسکونی در مشگین‌شهر احداث کردند
کد خبر: 3842484
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
ویژه اقشار محروم؛

دانش‌آموزان تهرانی ۲۹ واحد مسکونی در مشگین‌شهر احداث کردند

گروه اجتماعی ــ سرپرست اردوی جهادی دانش‌آموزان مدرسه ادب تهران گفت: دانش‌آموزان این مدرسه، تاکنون ۲۹ واحد مسکونی برای اقشار محروم و نیازمند مشگین‌شهر احداث کرده‌اند.

دانش‌آموزان تهرانی ۲۹ واحد مسکونی برای اقشار محروم مشگین‌شهری احداث کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید نیکپور، سرپرست اردوی جهادی دانش‌آموزن مدرسه ادب تهران، صبح امروز، ۲۵ شهریورماه در آیین اختتامیه اردوی جهادی دانش‌آموزان مدرسه ادب تهران در مشگین‌شهر اظهار کرد: دانش‌آموزان مدرسه ادب تهران امسال ۶ واحد مسکونی برای اقشار محروم و نیازمند مشگین‌شهری احداث کردند.

وی از مشارکت مستقیم دانش‌آموزان این مدرسه در کار‌های اجرایی و احداث این واحد‌های مسکونی خبر داد و گفت: هزینه ساخت این واحد‌ها نیز توسط خود دانش‌آموزان و اولیا و مربیان این مدرسه تأمین شده است.

سرپرست اردوی جهادی دانش‌آموزن مدرسه ادب تهران با اشاره به فعالیت‌های دانش‌آموزان این مدرسه در راستای محرومیت‌زدایی در مشگین‌شهر بیان کرد: با هماهنگی مؤسسه خیریه مهرجویان دانش‌آموزان این دبیرستان و تعدادی از فارغ‌التحصیلان آن از حدود هفت سال پیش فعالیت خود را در مشگین‌شهر آغاز کرده‌اند.

نیکپور عنوان کرد: این دانش‌آموزان در قالب گروه‌های جهادی هجرت به شهرستان مشگین‌شهر اعزام و برای اجرای پروژه‌های مختلف عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند که از جمله فعالیت‌های آن‌ها در مشگین‌شهر احداث مدرسه و منزل مسکونی در مناطق محروم این شهرستان بوده است.

وی گفت: تاکنون دانش‌آموزان مدرسه ادب تهران ۶ مدرسه با ۳۷ کلاس درس و ۲۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان مشگین‌شهر احداث کرده‌اند که این فعالیت‌ها در مناطق محروم این شهرستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha