۵۸ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3842003
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

۵۸ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا ۵۸ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار شود.

۵۸ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، امروز، ۲۳ شهریورماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۵۸ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، برپایی محفل خاطره‌گویی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل از رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب دفاع مقدس خبر داد و افزود: از سال ۹۶ تاکنون ۵۴ عنوان کتاب در این حوزه تدوین شده است.

جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این نشست با تأکید بر تبلیغات محیطی مناسب برای هفته دفاع مقدس در اردبیل گفت: در راستای آشناسازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کنیم تا ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام به جوانان تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

وی ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام در جامعه را امری مهم و ضروری دانست و بیان کرد: امنیت، آرامش، اقتدار و عزت کشور در سایه رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس میسر شده و باید قدردان این جانفشانی‌های شهدا و اقتدار و صلابت کشور باشیم.

انتهای پیام

captcha