خیر خلخالی ۵ زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کرد
کد خبر: 3841949
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

خیر خلخالی ۵ زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کرد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای حل اختلاف زندان خلخال گفت: خیر نیکوکار خلخالی با کمک مالی خود پنج زندانی بدهکار را از زندان خلخال آزاد کرد.

خیر خلخالی ۵ زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی فروزان، رئیس شورای حل اختلاف زندان خلخال، صبح امروز، ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: خیر نیکوکار خلخالی که خواست نامش اعلام نشود با کمک شورای حل اختلاف زندان و با پرداخت مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال از دیون پنج تن از زندانیان زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کرد.

وی افزود: این فرد خیر به واسطه یکی از معتمدین شهر این مبلغ را در اختیار شعبه شورای حل اختلاف زندان قرار داد و خواست تا با هزینه این مبلغ تعدادی از زندانیان مدیون مالی آزاد شوند.

رئیس شورای حل اختلاف زندان خلخال بیان کرد: در این راستا با کمک مددکاری و واحد اجرای احکام زندان تعدادی از زندانیان مالی و دارای شاکی خصوصی شناسایی شدند تا زمینه برای آزادسازی این افراد فراهم شود.

فروزان گفت: شکات این زندانیان دعوت و با تلاش‌های صورت گرفته و پس از مذاکرات مکرر و با اخذ گذشت بخشی از بدهکاری از شاکیان سرانجام با پرداخت باقیمانده بدهی مددجویان از محل کمک خیر نیکوکار خلخالی پنج زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد شدند.

رئیس شورای حل اختلاف زندان خلخال تصریح کرد: با جلب نظر خیر خلخالی بخشی از مبلغ اهدایی نیز صرف کمک به خرید لوازم‌التحریر تعدادی از فرزندان زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان این شهرستان شد.
انتهای پیام

captcha