جوانان فرهنگ عاشورا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند
کد خبر: 3841938
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

جوانان فرهنگ عاشورا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر گفت: جوانان عزیز ما باید در این روز‌های عزیز فرهنگ عاشورا را گرامی بدارند و عاشورا و قیام عاشورا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

جوانان از نماز اول وقت غافل نباشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، یادواره شهدای والامقام روستای «علمدار» از توابع شهرستان مشگین‌شهر، شامگاه گذشته، ۲۲ شهریورماه با حضور اقشار مختلف مردم منطقه، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مقامات و مسئولان اداری و نظامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق صمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر در این یادواره گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آزادگی و ازخودگذشتگی سبب پرورش جوانانی غیور شده که در ادامه راه کربلا در راستای اعتلای کشور گام برداشته و عزت و پیروزی را برای آن فراهم آورده‌اند.

وی بیان کرد: شهدا و ایثارگران با شجاعت تمام پای در میدان‌های مبارزه حق علیه باطل گذاشته و به عنوان مدافع حرم سبب پیروزی و خوشحالی مسلمانان در بلاد اسلامی شده و مدال قهرمانی شهادت را برازنده خود ساخته‌اند.

صمدی افزود: جوانان عزیز ما باید در این روز‌های عزیز فرهنگ عاشورا را گرامی بدارند و عاشورا و قیام عاشورا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و از نماز اول وقت خود که تاکید ائمه است، غافل نباشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: شهدای ما در جنگ تحمیلی ادامه دهنده راه امام حسین(ع) شدند و با هدیه کردن خون پاکشان به آرمان‌های عاشورائیان لبیک گفته و مدافع اسلام و مکتب معصومین شدند.

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهیدان که در ادامه راه شهدای کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند، وظیفه و تکلیف همه ماست و این عزاداری که شما انجام می‌دهید همان لبیک به امام حسین(ع) است.
انتهای پیام

captcha