مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3841801
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، روز گذشته، ۲۱ شهریورماه در نشست کمیته اجرایی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در اردبیل، بیان کرد: براساس هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی گفت: کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل، همسر و فرزندانی که سن آن‌ها بالاتر از ۱۵ سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه زمان ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به‌زودی شروع خواهد شد، گفت: مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم جلد ۲۴ تفسیر نمونه و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

رحیمی با اشاره به اینکه آزمون استانی برای معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود مراجعه کرده یا از طریق سامانه مخصوص که همزمان با آغاز فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات راه‌اندازی خواهد شد، اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش، شناسایی استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف قرآنی میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تلاش استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام

captcha