مراسم چهلمین روز درگذشت «منصوری» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3841697
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

مراسم چهلمین روز درگذشت «منصوری» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مراسم چهلمین روز درگذشت محمدباقر منصوری مداح شهیر اردبیلی، امروز، ۲۱ شهریورماه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار می‌شود.

مراسم چهلمین روز درگذشت «منصوری» در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مراسم چهلمین روز درگذشت محمدباقر منصوری مداح شهیر اردبیلی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با سومین روز شهادت شهدای کربلا و اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی شامگاه امروز پنجشنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این مراسم امشب با سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار می‌شود.

ستوده بیان کرد: در این مراسم یادبود مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محلات شش‌گانه اردبیل به مداحی و مرثیه‌خوانی می‌پردازند که از عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم حضور یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقویت فرهنگ دینی و مذهبی را از اهداف مهم در استان برشمرد و بیان کرد: مرحوم منصوری با خدمت در دستگاه امام حسین(ع) و اهل بیت در این زمینه نقش خطیری ایفا کرده است.

یادآور می‌شود؛ مرحوم محمدباقر منصوری بر اثر عارضه قلبی ۴۰ روز پیش در حالی که مهیای مداحی و مرثیه‌سرایی بود در ارومیه دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

captcha