پاکبانان محرم؛ برند مشارکت‌های مردمی در فعالیت مدنی
کد خبر: 3841696
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

پاکبانان محرم؛ برند مشارکت‌های مردمی در فعالیت مدنی

گروه اجتماعی- مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: طرح پاکبانان محرم در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی برندی برای مشارکت‌های مردمی در فعالیت مدنی است.

پاکبانان محرم؛ برند مشارکت‌های مردمی در فعالیت مدنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، روز گذشته، ۲۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح پاکبانان محرم در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی برندی برای مشارکت‌های مردمی در فعالیت مدنی است.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: مشارکت نوجوانان و جوانان در این طرح نشان می‌دهد که این قشر آمادگی در اجرای طرح همگانی برای ارتقا فعالیت‌های اجتماعی را دارد.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی زیربنای مشارکت‌های اجتماعی است و این طرح‌ها می‌تواند فرآیند بسیار خوبی در این زمینه باشد.

شفیعی خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نیز مشارکت بسیار خوبی در این فعالیت مدنی داشتند و توانستند با حضور در این اجتماع مردمی یک مشارکت مدنی را به تصویر بکشند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: حفظ محیط زیست یک شعار نیست بلکه باید کار‌های عملی برای آموزش‌های عمومی برداشته شود تا جامعه آگاهی کاملی نسبت به این مسئله داشته باشند و گام‌های اساسی در سطح جامعه برای داشتن محیط زیست پاک برداشته شود.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد با حضور در این اجتماعی مردمی کار‌های ارزشمند و بسیار تاثیرگذاری را به نمایش گذاشتند.

شفیعی بیان کرد: حفظ محیط زیست یک دغدغه جدی است و باید در این زمینه کار‌های عملی همراه با آموزش را در سطح جامعه افزایش دهیم.

انتهای پیام

captcha