برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نمین
کد خبر: 3841601
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نمین

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، ۱۷ و ۱۸ مهرماه در شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نمینزعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه ثبت نام برای جشنواره قصه گویی تا ۲۴ شهریورماه تمدید شده است، گفت: این رویداد مهم فرهنگی با تشکیل دبیرخانه استانی و ارسال فراخوان و شیوه‌نامه برگزاری جشنواره به صورت رسمی از۲۰ تیرماه آغاز شده و زمان ثبت نام تا ۲۴ شهریورماه تمدید گردیده است.
احدزاده اظهار کرد: تمام علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون، به نشانی سایت جشنواره قصه‌گویی (www.kanoonfest.ir) نیز مراجعه و با جزییات فرآیند اجرایی این جشنواره مهم در کانون پرورش فکری آگاه شوند.
مدیرکل کانون استان اردبیل افزود: با توجه به اهداف جشنواره و اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، برنامه‌ریزی‌شده است که در تمامی مراکز فرهنگی ـ هنری کانون استان اردبیل نسبت به بارگذاری جشن‌های قصه‌گویی اقدام شود.
وی بیان کرد: در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، متقاضیان نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره اقدام خواهند کرد و پس از بررسی، هیئت انتخاب (داوران استانی) آثار بارگذاری شده را برای شرکت در مرحله حضوری (صحنه‌ای) معرفی خواهند کرد که بعد از رقابت در مرحله استانی جشنواره، برگزیدگان مجوز لازم برای شرکت در مراحل بعدی را کسب خواهند کرد.
احدزاده یادآور شد: در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌گویانی سه گروه دختران و پسران، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در بخش «اجرای صحنه‌ای» به رقابت خواهند پرداخت و علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای این جشنواره بین‌المللی، فقط تا ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره و ثبت‌نام و بارگذاری قصه خود اقدام کنند.
مدیرکل کانون استان اردبیل اظهار کرد: تمامی علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند با ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در بخش «قصه‌گویی۹۰ ثانیه‌ای» نیز به رقابت بپردازند. قصه‌گویان برای شرکت در بخش۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند. در «بخش علمی» نیز علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه مقالات مرتبط با موضوعات جشنواره قصه‌گویی، به رقابت بپردازند.
انتهای پیام

captcha