نوجوانان اردبیلی؛ داوران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان
کد خبر: 3836936
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

نوجوانان اردبیلی؛ داوران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

گروه فرهنگی ــ نوجوانان اردبیلی، داوری فیلم‌های سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اردبیل را شروع کردند.

نوجوانان اردبیلی؛ داوران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نوجوانان سینمادوست اردبیلی، داوری فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را که از ۳۱ مرداد تا چهارم شهریور همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود را شروع کردند.

طی فراخوانی از والدین و خانواده‌ها خواسته شده تا در صورت علاقه‌مندی، فرزندان خود در رده سنی ۹ تا ۱۵ سال را به این انجمن معرفی کنند، از بین ثبت‌نام‌کنندگان، ۱۵ نوجوان دختر و پسر انتخاب و طی یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای داوری آماده شدند.

کمیته داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک همزمان با اصفهان در همه استان‌ها تشکیل شده و در ایام برگزاری جشنواره فیلم کودک در سراسر کشور این داوران فیلم‌های برگزیده خود را انتخاب می‌کنند.

این جشنواره از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور با اکران ۱۰ فیلم سینمایی از بهترین فیلم‌های جشنواره کودک برگزار خواهد شد و داوران کودک و نوجوان همراه با مردم و خانواده در سینما انقلاب اردبیل به تماشای فیلم‌ها به‌صورت گروهی نشسته و آن‌ها را داوری می‌کنند.

انتهای پیام

captcha