طرح «جهیزیه آسمانی» در پارس‌آباد اجرا شد
کد خبر: 3836388
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

طرح «جهیزیه آسمانی» در پارس‌آباد اجرا شد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: ۲۴ سری جهیزیه به‌مناسبت عید غدیرخم به نوعروسان نیازمند توسط سپاه ناحیه این شهرستان در قالب طرح «جهیزیه آسمانی» اهدا شد.

طرح «جهیزیه آسمانی» در پارس‌آباد اجرا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، روزگذشته، ۲۸ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد مغان به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم و در قالب طرح جهیزیه آسمانی ۲۴ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهیزیه آسمانی در راستای ترویج فرهنگ خرید و استفاده از کالای ایرانی و فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان اجرا می‌شود افزود: طرح جهیزیه آسمانی در شهرستان پارس‌آباد با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حصرت عباس(ع) استان اردبیل و بسیج سازندگی شهرستان پارس‌آباد و در راستای ترویج فرهنگ خرید و استفاده از کالای ایرانی و فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان اجرا می‌شود.

نوری با اشاره به این‌که هزینه کل این جهیزیه ۳۰۰ میلیون تومان بود، افزود: کالا‌های تهیه شده کاملاً ایرانی بوده و تامین جهیزیه‌ها با استفاده از کالا‌های ایرانی، باعث رونق تولید و کسب‌وکار در کشور می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان تا پایان سال ادامه می‌یابد بیان کرد: فراهم کردن ازدواج‌های آسان از جمله توصیه‌های تاکید شده در دین مبین اسلام است، که توسط پیامبر اکرم(ص) نیز در راستای تکامل انسان و دین نیز تاکید شده است و بنابراین اجرای این طرح همچنان تا پایان سال ادامه می‌یابد و خانواده‌ها و زوج‌های نیازمند و بی‌بضاعت می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه شهرستان پارس‌آباد از این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha