مدل مسئولیت اجتماعی؛ نقشه‌راه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3835640
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

مدل مسئولیت اجتماعی؛ نقشه‌راه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی

گروه اجتماعی- مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مدل مسئولیت اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با تمرکز بر برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اثربخش بنا نهاده شده و نقشه‌راه فرهنگی دانشگاه است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، فرشاد کیوان بهجو، مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، صبح امروز، ۲۶ مردادماه در نشست با مسئولان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: مدل مسئولیت اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با تمرکز بر برنامه‌های استقبال محور، فارغ التحصیل محور، همکاری بین سازمانی، همکاری با محیط کسب و کار و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اثربخش بنا نهاده شده و نقشه‌راه فرهنگی دانشگاه است.

کیوان بهجو در ادامه گفت: از ضروریات ساختارسازی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نظم دهی به فعالیت‌ها و گفتمان‌سازی بین سازمانی است.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در پی ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود است که در این راستا به دنبال تعامل سازنده با نهاد‌های اجرایی استان هستیم.

یادآور می‌شود؛ در این نشست مسئولان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در خصوص تأمین مدرس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جهت استفاده در خوابگاه‌های دانشجویی و همکاری با دانشگاه محقق اردبیلی جهت برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های مشترک قول مساعد دادند.

مدل مسئولیت اجتماعی؛ نقشه‌راه فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام

captcha