وفاداری؛ موضوع این هفته «اسلام دات کام»
کد خبر: 3829483
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

وفاداری؛ موضوع این هفته «اسلام دات کام»

گروه هنر ــ در این هفته از برنامه «اسلام دات کام» شبکه هیسپان تی‌وی به بررسی روابط خانوادگی و شغلی با موضوع «وفاداری» و «تعهد» در خانواده و جامعه و شغل افراد بر مبنای اسلام می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، در این قسمت از برنامه «اسلام دات کام» که با اجرای «سهیل اسعد» مجری و کارشناس آرژانتینی تبار هیسپان تی وی و برای درک بیشتر مخاطبان اسپانیایی زبان از ماهیت دین اسلام به روی آنتن خواهد رفت، با حضور کارشناسان و میهمانان برنامه به بررسی روابط خانوادگی در اسلام، جایگاه خانواده و اهمیت آن از دید اسلام پرداخته می‌شود.

«وفاداری» محور این قسمت از برنامه «اسلام دات کام» است و مواردی مرتبط با وفاداری و التزام به تعهداتی که آدمی در قبال همسر، فرزندان، دوستان همکاران و سایر وابستگانش دارد در دین اسلام است که یکی از مهم‌ترین فضائل اخلاقی شمرده شده است.

کارشناسان برنامه با بیان ساده آموزه‌های دین اسلام که در آن خانواده اولین و مهم‌ترین کانونی است که انسان باید به آن وفادار باشد را مطرح می‌کنند و حول محور خانواده و استحکام پایه‌های این کانون از اعضای خانواده مباحثی را بیان خواهند کرد همچنین وفاداری به کانون‌های شغلی و اجتماعی نیز یکی از توصیه‌های اخلاقی در اسلام است که در برنامه «اسلام دات کام» این هفته مطرح می‌شود.

استفاده از ویدئو کلیپ‌های مربوط با موضوع برنامه و کارشناسانی که از طریق ارتباط تصویری، میهمان برنامه می‌شوند، قسمت‌های مختلف «اسلام دات کام» را تشکیل می‌دهند.

«اسلام دات کام» چهارشنبه دوم مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت و پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ و جمعه ساعات ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ بازپخش خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha