نقد لازمه پیشرفت کشور است
کد خبر: 3829473
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

نقد لازمه پیشرفت کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه خرم‌دره گفت: نقد لازمه پیشرفت کشور است اما باید تلاش شود به دور از اغراض شخصی و سیاسی بیان شود.

نقد لازمه پیشرفت کشور استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه خرم‌دره، ظهر امروز سه شنبه ۱ مرداد ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به نقش این نهاد در آینده کشور، تصریح کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است؛ لذا باید اهتمام لازم برای حل مشکلات آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه بالای معلمان در تعالیم دینی و تاکید ائمه اطهار (ع) درباره عظمت این جایگاه، ادامه داد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد و پيش از آن‏كه ديگران را با زبان، ادب بياموزد، باكردارش ادب آموزد.
این مسئول با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، ادامه داد: بیان این دستاوردها سبب امیدواری مردم به نظام و آینده کشور می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به مشکلات پیش آمده بر سر راه مدرسه دخترانه تیزهوشان خرم‌دره، بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای حل این مشکل صورت گرفته است.
وی با اشاره به جابجایی دانش‌آموزان در مدارس، ادامه داد: این امر باید به صورت کارشناسی پیگیری شود تا حقی از کسی ضایع نشود.
این مسئول با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش با قشر عظیمی از جامعه سر و کار دارد، یادآور شد: برای تحقق اهداف کلان آموزشی هماهنگی اعضا باید بیشتر باشد.
وی با اشاره به اینکه نقد لازمه پیشرفت کشور است، تصریح کرد: نقدها باید سازنده و همراه با ارائه راهکار باشد.
این مسئول با تاکید بر اینکه فرد نقاد باید تلاش کند به دور از غرض‌ورزی و از روی دلسوزی نسبت به نقد اقدام کند، ادامه داد: باید از دخالت دادن اغراض سیاسی و شخصی در انتقادات دوری شود.
انتهای پیام
captcha