برپایی نمایشگاه تصویرسازی داستان «حضرت یونس و نهنگ»
کد خبر: 3829465
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

برپایی نمایشگاه تصویرسازی داستان «حضرت یونس و نهنگ»

گروه هنر ــ نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نگاره امید» با موضوع داستان «حضرت یونس(ع) و نهنگ» در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه تصویرسازی داستان «حضرت یونس و نهنگ»به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه «نگاره امید» که در بردارنده آثار ۱۶ هنرمند تصویرگر است با انتخاب کمال طباطبایی، مدرس و هنرمند تصویرگر، گردآوری و در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه حاصل برگزاری کارگاه یک روزه تصویرسازی با موضوع داستان حضرت یونس (ع) و نهنگ است، که یکم خردادماه در ایام ماه مبارک رمضان در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد. برداشت آزادانه و امروزی از بن‌مایه داستان و تلفیق آن با ذهنیت تصویری هر هنرجو، راهی بود که باعث پدید آمدن رویکرد‌های متفاوت و متنوع در شکل‌گیری این نمایشگاه شود.

این نمایشگاه حاصل تجربیات شخصی هنرجویان کارگاه است و تنوع گسترده‌ای از رویکرد‌ها و تجربیات ذهنی و عملی آن‌هاست.

نمایشگاه روز جمعه ۴ مردادماه از، ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور هنرمندان در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی گشایش خواهد یافت و بازدید از ۵ تا ۱۴ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ انجام می‌شود.

هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هما اسحاقی، مریم بابایی، ندا بشرخواه، سیما بوستانی پارسا، ملیحه حاجی بابا، محسن حبیبی، مهرنوش خرم، فائقه دوامی، عطا سرمست، مژگان سعیدیان، مژگان سعادت نیا، مهسا شاکری راد، ملیکا قشقایی، مهسا مکی علمداری، الهه محمدی، فروغ یعقوبی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نشانی خیابان، ولی عصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha