موفقیت دانشکده پرستاری لامرد در جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3829464
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

موفقیت دانشکده پرستاری لامرد در جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانشکده پرستاری حضرت ام‌البنین(س) لامرد موفق شد تا در مرحله کشوری و دانشگاهی بیست‌وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در رده‌های کارکنان، دانشجویان و اساتید و اعضای هیئت علمی، در مجموع سه رتبه را از آن خود سازد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، كوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، اول مردادماه ضمن تبریک کسب این سه رتبه در جشنواره، گفت: دانشکده پرستاری حضرت ام‌البنین(س) لامرد، یکی از واحدهای پیشرو و فعال در زمینه های فرهنگی به شمار رفته و در آینده نزدیک شاهد بالندگی بیشتر و به ثمر نشستن تلاش‌ها و کوشش‌های امروز مدیران این دانشکده هستیم.

وی ضمن دعوت از تمامی واحدهای تابعه دانشگاه به ویژه دانشکده‌های اقماری برای حضور فعال در برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی، اظهار امیدواری کرد تا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق به تکرار موفقیت در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شود.

حسین صفری، رئیس دانشکده پرستاری حضرت ام‌البنین(س) لامرد نیز گفت: برگزاری رویدادهای بزرگ قرآنی موجب به کارگیری تعالیم این کتاب آسمانی در زندگی نسل جوان شده و جامعه را در مسیر تعالیم اخلاقی قرار می‌دهد.

وی افزود: این ارتباط، زمینه انس بیشتر جامعه با مفاهیم قرآن را فراهم کرده و باعث نهادینه شدن آموزه‌های الهی این کتاب در نهاد افراد می‌شود و از این روی تاثیر خود را بر رفتار و منش آحاد جامعه می‌گذارد.

صفری با ابراز خشنودی از حضور این واحد دانشگاهی در بیست‌و‌سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، کسب سه رتبه در این جشنواره را اتفاقی خوب و فرخنده دانست که در جشنواره‌های بعدی، استمرار یافته و شرایط بهتری را ایجاد می‌کند.

وی برگزاری چنین مسابقاتی را باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: طیبه راستگو از اساتید این دانشکده، موفق به کسب رتبه پنجم در بخش کشوری در رشته آشنایی با سیره معصومان(ع)، محمدباقر شهریاری، دانشجوی دانشکده پرستاری لامرد، حائز رتبه دوم استانی در بخش اذان و همچنین اعظم تقوی در رده کارکنان، موفق به کسب رتبه چهارم استانی در بخش صحیفه سجادیه در بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شدند.
انتهای پیام

captcha