تکمیل ۱۵۰ پرونده شرکت‌کنندگان همدانی در جشنواره «شهروند برگزیده»
کد خبر: 3829460
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

تکمیل ۱۵۰ پرونده شرکت‌کنندگان همدانی در جشنواره «شهروند برگزیده»

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: از هزار و ۶۲۵ درخواست ثبت شده در جشنواره «شهروند برگزیده» همدان پرونده ۱۵۰ نفر تکمیل‌ شده است.

تکمیل 150 پرونده شرکت‌کنندگان همدانی در جشنواره «شهروند برگزیده»به گزارش ایکنا از همدان، سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دروز گذشته، 31 تیرماه ر نشست خبری ‌با اشاره به برگزاری جشنواره شهروند برگزیده اظهار کرد: برخلاف سال گذشته که شهروندان به صورت قشری انتخاب می‌شدند، امسال ۹ شاخص اصلی عامل به وظایف شهروندی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکلات جشنواره «شهروند برگزیده» همدان نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: کارگروهی تشکیل شد تا بتوانیم با بررسی نواقص اولین دوره برگزاری این جشنواره و با کمترین حاشیه و به نحوی که عامه مردم راضی باشند این جشنواره برگزار شود.

وی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از افرادی که ثبت‌نام‌شده‌اند توسط معرفی دیگران بوده و بسیاری از این نفرات با توجه به اخلاصی که دارند راضی به حضور در این جشنواره نیستند، گفت: با همه این نفرات تماس گرفته شده تا برای تشکیل پرونده حضور پیدا کنند، گفت: امسال ۱۲ نفر به عنوان شهروند برگزیده در بخش عامل به وظایف شهروندی و ۸ شهروند نیز در بخش ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به داوری‌ها در این جشنواره بیان کرد: کمیته داوران ۷ نفر متشکل از اعضای شورای شهر، قائم‌مقام شهردار همدان، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان و کارشناس ارشد است.

وی ابراز کرد: اختتامیه جشنواره یکم شهریورماه هم‌زمان با روز همدان برگزار خواهد شد.

ایجاد فرصت‌های شغلی؛ از اهداف جشنواره
وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری و شعار سال جاری به نام رونق تولید، اضافه کرد: یکی از اهداف ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال‌زایی است.

سعید خوشبخت با اشاره به فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: هرسال بیش از 10 هزار نفر در رشته‌های ورزش شهروندی که در همدان با نام ورزش محلات شناخته‌ شده فعالیت می‌کنند.

خوشبخت با اشاره به گسترش ورزش محلات در سال 98 گفت: امسال تعداد رشته‌های ورزش محلات افزایش پیدا کرد و در حال حاضر رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، والیبال، هندبال، ورزش‌های بومی و محلی و چند رشته دیگر در محلات فعال است.

خوشبخت با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته تمامی مناطق شهرداری همدان درگیر ورزش محلات خواهند شد و بانوان نیز نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا خواهند کرد به تیم فوتبال شهرداری همدان اشاره و بیان کرد: هفته گذشته هادی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در فصل پیش رو معرفی شد و در همین هفته تست‌گیری از بازیکنان بومی استان همدان آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ابراز کرد: امسال به دنبال آنیم که بیشتر از سال‌های گذشته با ظرفیت بومی و استفاده از بازیکنان استان در این رقابت‌ها حاضر شویم و نتایج خوبی را کسب کنیم.
انتهای پیام

captcha