مدیرکل کانون پرورش فکری همدان منصوب شد
کد خبر: 3829425
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

مدیرکل کانون پرورش فکری همدان منصوب شد

گروه فرهنگی ــ بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده و راوی کتاب نام‌آشنای «دختر شینا» از طرف مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان مدیرکل جدید این مجموعه در استان همدان منصوب شد.

بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون پرورشی فکری همدان شدبه گزارش ایکنا از همدان، بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده و راوی کتاب نام‌آشنای «دختر شینا» از طرف مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان مدیرکل جدید این مجموعه در استان همدان منصوب شد.

فاضل نظری در حکم صادر شده، این نویسنده برگزیده جشنواره‌های داستان‌نویسی کشور و خالق ده‌ها عنوان اثر داستانی و مؤلف بیش از ۲۵۰ اثر ادبی در نشریات و مجلات برگزیده کشوری را به این سمت منصوب کرد و اداره ۳۳ مرکز کانون این استان شامل ۲۸ مرکز ثابت، ۱۰ مرکز سیار و ۳ مرکز پستی را به وی سپرد.

ضرابی‌زاده متولد سال ۱۳۴۷ در همدان است و پیش از این به‌عنوان کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون استان فعالیت می‌کرد.

«دختر شینا» معروف‌ترین اثر او و روایت خاطرات «قدم خیر محمدی کنعان» همسر سردار «ستار ابراهیمی هژیر» از شهدای جنگ ایران و عراق است که در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان کتاب سال شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزیده و در سال ۱۳۹۵ نیز تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب درج شد.

«ساجی»، «گلستان یازدهم»، «محله حاجی» و «مرغ شَل» از دیگر آثار این نویسنده است.

ضرابی‌زاده جایگزین سیدمحمدرضا جوادی شد و لازم به یادآوری است که انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید به‌شمار می‌رود که در استان همدان به‌خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام

captcha