شرکت دانش‌آموزان اهوازی در طرح شهید «بهنام محمدی»
کد خبر: 3829320
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

شرکت دانش‌آموزان اهوازی در طرح شهید «بهنام محمدی»

گروه اجتماعی ــ سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اعزام ۳۷ دانش‌آموز دختر برگزیده طرح شهید بهنام محمدی این ناحیه به اردوی بصیرتی و تربیتی قم ‌خبر داد.

دانش آموزان دختر طرح شهید بهنام محمدی به اردوی بصیرتی رفتند

صادق نیسی‌گمراوی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام اینکه 2 هزار دانش‌آموز دختر متوسطه اول این ناحیه در طرح شهید بهنام محمدی شرکت کردند، گفت: 37 دانش‌آموز و 6 سرگروه برگزیده این طرح در اردوی بصیرتی ـ تربیتی 4 روزه که از سوی بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، شرکت کردند.

نیسی‌گمراوی اظهار کرد: این اردوی بصیرتی ـ تربیتی از 30 تیرماه در شهر قم آغاز شده و تا 2 مرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های بصیرتی و تربیتی، افزود: همکاری و هم‌افزایی ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش می‌تواند گام‌های مؤثر و مهمی در جهت تبیین فرهنگ ایثار و ارزش‌های فرهنگی و اسلامی بردارد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اینکه برنامه‌های مختلفی از قبیل تشکیل حلقه‌های معرفتی صالحین و کارگاه‌های آسیب اجتماعی و ترویج کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و معنوی، ترویج نماز و احیاء نمازخانه‌ها و ... توسط حوزه بسیج خواهران آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شده است، افزود: طرح شهید بهنام محمدی نقطه و حلقه‌ پیوند میان مسجد، مدرسه و خانه است و اجرای این طرح باعث تقویت بنیه‌ علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و سیاسی دانش‌آموزان خواهد شد.

نیسی‌گمراوی اجرای این طرح را موجب تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح، پرورش نوجوانان مؤمن، انقلابی و پای کار است.

انتهای پیام 

captcha