آرامشی که از تلاوت مادر بر جان فرزند می‌نشیند
کد خبر: 3829285
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

آرامشی که از تلاوت مادر بر جان فرزند می‌نشیند

کانون خبرنگاران نبأ ــ فاطمه شیرین‌فر، حافظ کل قرآن کریم از شهرستان خلیل‌آباد، گفت: تأثیر قرآن در زندگی من بی‌نهایت است، حتی بر روی فرزندان و همسرم هم تأثیرگذار بوده، به‌طوری که کودک خردسالم با صدای تلاوت من آرامش می‌گیرد و به خواب می‌رود.

فاطمه شیرین‌فر، حافظ کل قرآن کریم از شهرستان خلیل‌آباد و متسابق در مرحله استانی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: تأثیر قرآن در زندگی من بی‌نهایت است، حتی بر روی فرزندان و همسرم هم تأثیرگذار بوده، به‌طوری که کودک خردسالم با صدای تلاوت من آرامش می‌گیرد و به خواب می‌رود.
این حافظ قرآن اظهار کرد: همسرم همیشه به من می‌گوید که هیچ‌گاه قرآن را کنار نگذارم، او مانند یک کوه پشتیبان من است و با اینکه از نظر مالی حقوق بسیار کمی دارد ولی همیشه هزینه‌های شرکت در کلاس‌های قرآنی و ایاب و ذهاب مرا تأمین می‌کند و معتقد است که این از برکات قرآن است که با وجود وضعیت مالی پایین ما زندگی خوب و مناسبی داریم.
شیرین‌فر که متولد سال 62 است و تحصیلات ابتدایی دارد، افزود: مدت شش سال است که در منزل و بدون داشتن استاد و مربی توانسته‌ام حافظ کل قرآن شوم و از این جهت خداوند را بسیار شاکر هستم.
وی که تجربه دومین سال حضور در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف را دارد، گفت: رقبای ما در رشته حفظ کل بسیار عالی بودند و متأسفانه نبود استاد صوت و لحن در شهرستان خلیل‌آباد باعث شد که ما در این زمینه ضعف عملکرد داشته باشیم و از رقیبان مشهدی خود عقب بمانیم.
متسابق رشته حفظ کل قرآن کریم در مرحله استانی مسابقات خراسان رضوی، یادآور شد: مشوق اصلی من در مسیر حفظ قرآن همسرم است و به همه کسانی که از وضعیت زندگی در دنیای امروز خسته و ناامید هستند، پیشنهاد می‌کنم به قرآن روی آورند تا برکات معنوی و مادی را در زندگی خود ببینند، زیرا که قرآن راهنمای زندگی ماست و آیات نجات‌بخش آن در زندگی تک‌تک ما مؤثر و راهگشا خواهد بود.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha