ملاك انتخاب برترین‌ها در بسیج، رفع مشكلات مردم است
کد خبر: 3829215
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

ملاك انتخاب برترین‌ها در بسیج، رفع مشكلات مردم است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: در تشكیلات بسیج ملاك برتری باز كردن گره از كار مردم است كه در جشنواره مالك اشتر در سال آینده به این نكته توجه ویژه خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 31 تیرماه در مراسم تجلیل از 35 رده بسیج این ناحیه از سپاه (مالك اشتر) گفت: در تشکیلات و رده‌های بسیج، پایگاه مقاومت و حوزه‌های بسیج برترین‌ها کسانی هستند که گرهی از مشکلات مردم باز کنند و ان‌شاءالله محور و ملاک در جشنواره مالک اشتر در سال آینده پایگاه بسیجی است که در زمینه اقتصادی و کار فرهنگی برنامه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی فرماندهی موفق است که در جنگ اقتصادی و فرهنگی برنامه‌محور باشد، ‌گفت: تلاش‌ها باید در جهت کار جهادی و فرهنگی برای مردم باشد و هر پایگاه بسیجی که مشکلات مردم را برطرف کند موفق است و تفاوت برتر بودن در بسیج انجام کار ابتکاری در هر محله است .
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: دشمنان همه توان و ظرفیت‌ها را در جهت اختلاف‌افكنی و فشار به مردم برای تضعیف انسجام مردم به کار بسته‌اند اما مردم ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های سخت، مقاوم هستند لذا آمریکا و سردمدارانش روبه نبرد نرم و ورود به جبهه فرهنگی آورده‌اند که باید هوشیار بود.
انتهای پیام

captcha