حضور ۸۴۲ نفر در اردوهای جهادی پلدشت
کد خبر: 3829037
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

حضور ۸۴۲ نفر در اردوهای جهادی پلدشت

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امسال ۸۴۲ نفر در اردو‌های جهادی مناطق محروم پلدشت شرکت خواهند کرد که شامل اقدامات عمرانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت، به‌سازی، زیباسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و برداشت محصول است.

حضور ۸۴۲ نفر در اردوهای جهادی پلدشت

منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: اردوی جهادی در واقع حرکت دسته‌جمعی است که در آن افراد با توجه به موقعیت کاری یا علمی که در جامعه دارند یک سری برنامه، طی یک برنامه غالباً کوتاه‌مدت و البته بدون انگیزه مالی در مناطق محروم کشور به اجراء درمی‌آورند و همزمان با فصل تابستان عمده قسمت اردوهای جهادی پلدشت اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال ۸۴۲ نفر در اردوهای جهادی در مناطق محروم پلدشت شرکت خواهند کرد که شامل اقدامات عمرانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت، به‌سازی، زیباسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و برداشت محصول است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: علاقه‌مندان به حضور در این اردو‌ها می‌توانند به نزدیکترین ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج مراجعه کرده و برای حضور در این اردو‌ها اعلام آمادگی کنند.

به گفته وی امیدواریم مردم از فرصت به‌دست آمده در راستای خودسازی فرهنگی بهره کامل را ببرند و بتوانند در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که همانا حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه است، گام بردارند.
انتهای پیام

captcha