استکبار برای متوقف کردن ایران ناچار به تقابل علنی شده است
کد خبر: 3828817
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

استکبار برای متوقف کردن ایران ناچار به تقابل علنی شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز نظام استکبار برای متوقف کردن ایران اسلامی ناچار به تقابل علنی و استفاده از قدرت عریان شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار رسول سنایی‌راد، معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز، 30 تیرماه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه اظهار کرد: این سند بر تداوم انقلاب پس از چهل سال تأکید دارد و امروز می‌بینیم که نظام استکبار برای متوقف کردن ایران اسلامی ناچار به تقابل علنی و استفاده از قدرت عریان شده است.

وی افزود: آمریکا رسماً صف‌آرایی کرده و البته قدرت جنگ علیه ایران را ندارد که اگر داشت تا به حال حمله کرده بود.

معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: نظام استکبار با دوگانه جنگ و صلح می‌خواستند از ایجاد هراس برای تسلیم ایران استفاده کنند و آنچه این راهبرد آن‌ها را متوقف کرد توان برآمده از انقلاب است.

سردار سنایی‌راد گفت: انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی پاسخی بر تصور غلط آمریکایی‌ها در مورد ادعای فتوشاپ بودن قدرت موشکی ایران است و این کار به آن‌ها نشان داد که ما هم اراده و هم امکان اقدام داریم و البته همین موضوع موجب شد تا آن‌ها از رویه غلط اعزام تجهیزات نظامی و لفاظی‌های تنش‌زا به سمت مذاکره روی آورند.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پیام بلند تداوم انقلاب و نظام انقلابی است و مطرح شدن این واقعیت است که شجاعانه انقلاب کردیم و پای آرمان‌های آن ایستادیم و امروز هم حافظ آرمان‌ها هستیم و آن‌ها را تداوم خواهیم بخشید.

معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: بیانیه گام دوم انقلاب سند خنثی‌کننده راهبرد دشمن بود که در تصور خود راهبرد ایجاد شکاف درون نظام را پی‌ریزی می‌کردند.

سردار سنایی‌راد گفت: دشمن با فشار علمی، اقتصادی و روانی به‌دنبال این است تا بر نقاط قوت سایه بیفکند و ضعف‌ها را بزرگنمایی کند تا حس ناامیدی و بی‌اعتمادی را با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام در جامعه تزریق کند.

وی اظهار کرد: در داخل ظرفیت‌های بزرگی داریم و ظرفیت‌های برون‌مرزی ما از افغانستان تا ساحل مدیترانه تعیین کننده است و البته این روند مطلوب آن‌ها نیست اما می‌تواند راهبردهای آن‌ها را با شکست مواجه کند.

معاون دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: دشمن در سال‌های 96 و 97 در حال ایجاد چالش برای برنامه‌ اصلی در سال 98 با هراس از جنگ بود اما کارشان به جایی کشید که برای مذاکره التماس می‌کنند.

انتهای پیام

captcha