‌مجمع خیرین حامی معلولان در استان‌ها تشکیل می‌شود
کد خبر: 3828543
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

‌مجمع خیرین حامی معلولان در استان‌ها تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تشکیل مجمع خیرین حامی معلولان در استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ذوالفقار یزادن‌مهر، معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور امروز، 29 تیرماه در مراسم افتتاحیه و واگذاری دوهزارمین واحد روستایی به خانواده‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار کرد: در حادثه زلزله 2 هزار و 590 منزل مددجویان در شهر و روستاهای این استان دچار حادثه شدند که امروز شاهد افتتاح دوهزارمین آن هستیم.

وی افزود: در بحث بازسازی مسکن با کمک سپاه کارهای بزرگی درحال شکل‌گیری است که امیدواریم این استان بیش از پیش از این مزایان برخوردار شود.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: با کمک خیرین برای خانواده‌هایی که دارای دو معلول و یا دو معلول به بالا هستند در کشور 6 هزار و 588 واحد در دست ساخت داریم که به این منظور 30 میلیون تومان کمک بلاعوض و 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌کنیم.

یزدان‌مهر اظهار کرد: باتوجه به نوسانات اقتصادی که حاکم است قرار شد 12 میلیون تومان دیگر کمک کنیم که سهم آورده مددجویان کم شود و خوشبختانه در همایشی که در مشهد برگزار شد مجمع خیرین حامی معولان در استان‌ها درحال شکل‌گیری است.

وی افزود: در این جلسه مشکل آورده استان کرمانشاه با مساعدت استاندار حل شد یعنی 47 مورد در خود همایش و 131 مورد هم استاندار متقبل شد که کمک کنند که به این ترتیب مشکل 178 خانواده دارای دو معلول استان کرمانشاه حل و فصل شد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: رویکردی که بهزیستی در کشور در پیش گرفته است رویکرد توانمندسازی توأم با کرامت انسانی به جامعه هدف در این شرایط تحریم و ویژه اقتصادی است که امیدواریم خیرین هم به میدان بیایند.

یزدان‌مهر بیان کرد: در بحث مسکن با همت قرارگاه خاتم الانبیاء 15 هزار واحد، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 5 هزار واحد، بسیح سازندگی 6 هزار واحد قرار است، احداث شود.
انتهای پیام

captcha