محرومیت‌زدایی؛ هدف اصلی سازمان بسیج عشایری
کد خبر: 3827248
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

محرومیت‌زدایی؛ هدف اصلی سازمان بسیج عشایری

گروه اجتماعی ــ جانشین سازمان بسیج عشایری کشور گفت: سازمان بسیج عشایری با تعامل و وحدت و همراهی با دولت و مسئولان، در راستای محرومیت‌زدایی عشایر تلاش می‌کند.

محرومیت‌زدایی؛ هدف اصلی سازمان بسیج عشایریبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ احمد سعیدی، جانشین سازمان بسیج عشایری کشور، روز گذشته، ۲۳ تیرماه در نشست بررسی مشکلات عشایر شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه با وحدت و تعامل مسئولان و مردم می‌توانیم تمامی مشکلات عشایر را حل کنیم، اظهار کرد: همواره با وحدت و تعامل مسئولان و مردم می‌توانیم گامی فراتر برای حل تمامی مشکلات عشایر برداریم.
وی بسیج عشایری را حامی عشایر برشمرد و افزود: بسیج عشایری همواره با تعامل و وحدت همراه با دولت و مسئولان و با هدف محرومیت‌زدایی در کنار عشایر است.
جانشین سازمان بسیج عشایری کشور یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات عشایر مغان را مشکلات فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اصلاندوز در نقطه صفر مرزی قرار دارد و با کشور جمهوری آذربایجان همجوار است باید برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی عشایر مغان اقدام شود که این امر نیازمند تلاش بیشتری است.
سعیدی رویکرد تمامی برنامه‌های بسیج عشایری را محرومیت‌زدایی دانست و تصریح کرد: امسال بسیج عشایری تمامی برنامه‌های خود را با رویکرد محرومیت‌زدایی پیش می‌برد و همواره در راستای خدمت‌رسانی به عشایر تلاش می‌کند.
جانشین سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات عشایر حضور مسئولان در میان آن‌هاست، اظهار کرد: انتظاری که عشایر دارد حضور مسئولان میان این قشر زحمت‌کش است که با حضور میان عشایر می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه عشایری را نیز حل کنیم.
انتهای پیام

captcha