برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در قائن
کد خبر: 3827178
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در قائن

گروه اجتماعی ــ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائن از برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان ویژه تابستان ۹۸ خبر داد.

برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان قاینحجت‌الاسلام احمد علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائن در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت به‌همت روحانیان مستقر و طرح هجرت در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این پایگاه‌ها در قالب دو گروه سنی «هسته فرهنگی جوانان» و «بوستان معرفت نوجوانان» در سطح روستاها و به‌همت روحانیان مستقر و طرح هجرت در طول ایام تابستان برگزار می‌شود.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائن از فعالیت ۲۲ مرکز قرآنی در برنامه‌های اوقات فراغت امسال خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هفت مؤسسه قرآنی و ۱۵ خانه قرآن روستایی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که در برنامه‌های اوقات فراغت امسال فعالیت چشمگیری خواهند داشت.
علیپور اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت امسال همراه با برنامه‌های فرهنگی از قبیل‌ روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، بیان احکام، برگزاری اردوهای سیاحتی ـ زیارتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و... همراه خواهد بود.
وی بیان کرد: از ۲۵ تعداد پایگاه اوقات فراغت، پنج پایگاه به «هسته فرهنگی جوانان» و ۲۰ پایگاه به «بوستان معرفت نوجوانان» اختصاص داده شده است که تمامی پایگاه‌ها بعد از اتمام کلاس‌ها به اردوی سیاحتی ـ زیارتی اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha