مرز جغرافیایی در دین اسلام معنایی ندارد
کد خبر: 3826918
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

مرز جغرافیایی در دین اسلام معنایی ندارد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در دین اسلام مرز جغرافیایی معنایی ندارد و شهدای مدافع حرم با پیشانی‌بند «یا زینب» از کیان اسلام و حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.

مرز جغرافیایی در دین اسلام معنایی نداردبه گزارش ایکنا از اردبیل، کارکنان اداره‌کل اوقاف و امورخیریه، اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به‌مناسبت دهه کرامت با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی، روز گذشته، ۲۲ تیرماه دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام علی‌نسب، معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تبریک ولادت ثامن‌الحجج، با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در طول چهل سال گذشته برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: نظام و کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم حفظ شد و اگر این بزرگواران و خانواده‌های آنان نبودند معلوم نبود دشمنان چه خواب‌های آشفته‌ای برای ایران دیده بودند.

علی‌نسب گفت: در دین اسلام مرز جغرافیایی معنایی ندارد و شهدای مدافع حرم با پیشانی‌بند «یا زینب» از کیان اسلام و حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.

وی در پایان سخنان خود گفت: به‌زودی آمریکا و اسرائیل را در مسیر سقوط می‌بینیم و یک روز سقوط استکبار را جشن خواهیم گرفت و عظمت این پیروزی گسترده شده و ریشه کفر فرونشانده می‌شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و یک جلد قرآن از همسر شهید آقایی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha