اختصاص ۴۶۰ میلیون ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 3826582
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

اختصاص ۴۶۰ میلیون ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد اردبیل

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۴۶۰ میلیون ریال اعتبار استانی برای تجیهز کانون‌های مساجد اختصاص یافت.

اختصاص 460 میلیون ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل، امروز، 22 تیرماه در جلسه هماهنگی برنامه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان تا پایان تیرماه در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: گزارش برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت نیز همزمان با برگزاری این برنامه در سامانه بچه‌های مسجد به طور کامل ثبت خواهد شد تا روند ارائه برنامه‌ها توسط کانون‌ها بهتر مورد ارزیابی قرار گیرد.

مسئول کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: 35 تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و بخش خصوصی با هدف ارائه تخفیف‌ها و خدمات رایگان به فعالان کانون‌های مساجد منعقد شده که زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها باید از سوی مدیران مسئول پیگیری شود.

سقاء با اشاره به اینکه بیش از 460 میلیون ریال اعتبار استانی برای تجهیز کانون‌های مساجد در شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل اختصاص یافت، بیان کرد: این اعتبار برای خرید فایل اداری برای کانون‌ها پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: بیش از 550 کانون فرهنگی-هنری در مساجد فعال هستند که از این تعداد 435 پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان اردبیل تشکیل شد.

مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل عنوان کرد: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد در سال جاری با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» و محوریت قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی تعریف شده است.

انتهای پیام

captcha