همایش بزرگداشت امامزادگان در امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار برگزار می‌شود
کد خبر: 3825181
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

همایش بزرگداشت امامزادگان در امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با روز بزرگداشت امامزادگان، همایشی با همین نام 17 تیرماه در ‌امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در امامزاده عبدالعزیز(ع) نیاربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، امروز، 16 تیرماه در جمع ‌خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و پنجم ذی‌القعده روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان، گفت: کشور ما ایران و استان اردبیل از برکت وجود فرزندان حضرت موسی‌بن جعفر(ع) متنعم است و دهه کرامت فرصت مناسبی برای تجلیل از امامزادگان استان است.

ستوده گفت: حضور امامزادگان در ایران با نگاه ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و آموزش معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی بوده و آن‌ها با حضورشان در ایران به دنبال ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بوده‌اند و تمدن‌سازی اسلامی و هدایت و انسان‌سازی در دستور کار تمام امامزادگان بوده است.

وی افزود: تکریم امامزادگان در واقع تکریم حیات خودمان است، زیرا اگر امروز محب اهل بیت(ع) هستیم و برسر سفره قرآن نشسته‌ایم مدیون امامزادگان هستیم چراکه آنها با حضور مبارکشان در این سرزمین ما را با قرآن و حب اهل بیت(ع) آشنا کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: به همین مناسبت، مراسمی با موضوع همایش بزرگداشت امامزادگان اردبیل روز دوشنبه، 17 تیرماه در ساعت 11:30 در ‌امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار با حضور مدیران کل، مسئولان و مردم شریف اردبیل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت نیزمراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در همان روز و ساعت ۱۰ صبح  با حضور مسئولان و مردم  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha