بورس؛ عامل شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در ‌اردبیل
کد خبر: 3823145
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

بورس؛ عامل شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در ‌اردبیل

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بورس و آگاهی‌بخشی به جامعه، حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر در استان ‌شکوفا خواهد شد.

بورس؛عامل شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، امروز، نهم تیرماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در‌خصوص سومین دوره جشنواره بورس و رسانه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در این دیدار گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای هم‌افزایی و همکاری بیشتر و بهتر با رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری و تقدیر و تشکر از فعالان عرصه رسانه، اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره بورس و رسانه در سطح ملی کرده  است.

فلاح افزود: ارتقا‌ فرهنگ سرمایه‌گذاری بر‌پایه ارزش‌های اسلامی و ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه‌پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه از طریق تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف سومین دوره جشنواره بورس و رسانه است.

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز گفت: با توجه به اینکه شعار امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری، سال رونق تولید نامگذاری شده است حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولید داخلی  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

‌اسحاقی افزود: همچنین در شرایط فعلی کشور که با تحریم های مختلفی روبه رو شده است باید به گونه‌ای عمل کنیم که از ظرفیت‌های مختلف و بخصوص بورس در راستای شکوفا شدن اقتصاد استفاده کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها‌ی بورس و آگاهی‌بخشی به جامعه، حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر استان نیز  شکوفا خواهد شد.

یادآور می‌شود، نشست تخصصی بورس و رسانه با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha