مبلغان به روش‌های نوین تبلیغی مجهز شوند
کد خبر: 3823139
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

مبلغان به روش‌های نوین تبلیغی مجهز شوند

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از روش‌های نوین تبلیغی و استفاده از حضور نخبگان، فرهیختگان حوزوی، دانشگاهی و جوانان ایده‌پرداز در پرداخت به امور دینی ضروری است.

مبلغان به روش‌های نوین تبلیغی مجهز شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز، نهم تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دنیای معاصر، یکی از مهم‌ترین مسائل فرهنگی و اعتقادی، ابزار تبلیغ است.

وی با بیان اینکه تبلیغ در مجموع قوی‌ترین ابزار برای موفقیت یا شکست در ابعاد مختلف فرهنگی و به طبع آن تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: با استفاده از سلاح تبلیغ راستین اسلام ناب محمدی، نقشه‌های شوم جهان خواران نقش بر آب و توطئه‌های شیطانی آنان خنثی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به بیان کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان پرداخت و یادآور شد: مأموریت اصلی این سازمان، تبیین اسلام ناب محمدی و مهندسی فرهنگی ـ‌ تبلیغی انقلاب اسلامی به‌منظور تقویت اراده ملی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است که لازمه آن همکاری و همراهی تمام فعالان فرهنگی و دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی است.

ستوده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خود را خادم همه خادمان فرهنگی در تبیین ارزش‌های متعالی دین می‌داند و از همه فعالان فرهنگی می‌خواهد در تبلیغ گسترده اندیشه‌های ناب اسلامی همراهی مستمر و مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ دین با توجه به نقش مردم در تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی است که می‌تواند مردم‌سالاری فرهنگی را در جامعه انقلابی ما محقق کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: پیوست اجتماعی تبلیغ دین با حضور پیشگام سازمان تبلیغات اسلامی در مسائل اجتماعی اعم از کمک به سیل‌زدگان و حضور مؤثر در حل آسیب‌های اجتماعی و امدادرسانی در حوزه مسائل خانوادگی، اقتصادی از وظایف همه مبلغان حوزه دین است که درحرکت بالنده این مجموعه در ۱۰ ماه گذشته مشهود است.

ستوده گفت: حضور نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و نیز فرهنگیان مؤمن و انقلابی در کنار جامعه مبلغان اعم از طلاب، روحانیون، مداحان، مسئولان هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی و انجمن‌های اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند است و بدین منظور سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف به فراخوان و سازمان‌دهی همه دغدغه‌مندان ترویج فکر انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی می‌داند.

وی تصریح کرد: مسجد محله محور و محله مسجد محور، به‌عنوان یکی از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی فرهنگی جامعه و مهندسی عمیق حوائج فکری و اجتماعی کشور وجود دارد که لازم است همگان در تحقق آن ایفای نقش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جوان‌گرایی و اعتنا به جوانان حزب‌اللهی توانمند، خوش‌فکر و مخلص برای پذیرش مسؤولیت‌های خطیر فرهنگی و اجتماعی کشور، از اولویت‌های مورد انتظار رهبر معظم انقلاب است که سازمان با جدیت و درایت، درصدد تحقق آن است.

ستوده یادآور شد: زنان به‌عنوان رکن مؤثر در انسان‌سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، لازم است بیش‌ از پیش در تبلیغ دین و تبیین معارف انقلاب برای مقابله با هجوم همه‌جانبه شیاطین و دشمنان سعادت بشر به پدیده زن و خانواده و زندگی پیشگام باشند و سازمان تبلیغات اسلامی از تمامی خواهران مؤمن و مجاهد جهت حضور مؤثر در این عرصه دعوت می‌شود.

انتهای پیام

captcha