حمایت شرعی و قانونی از سرمایه‌گذاران داشته باشیم
کد خبر: 3822219
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

حمایت شرعی و قانونی از سرمایه‌گذاران داشته باشیم

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی توسط دستگاه قضائی اقدامی قابل قبول است، افزود: انتظار ما از مسئولان مربوطه این است که سرمایه‌گذاران را حمایت شرعی و قانونی کنند.

تاثیرات دستگاه قضائی اردبیل در امر بازدارندگی قابل توجه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، روز گذشته، سوم تیرماه در دیدار با رئیس‌کل، قضات و کارکنان دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: تأثیرات دستگاه قضائی اردبیل در امر بازدارندگی قابل توجه است و قوه قضائیه در این زمینه به استقلال و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

وی با اشاره به این که اثربخشی انجام این کارها شایسته تقدیر و قدردانی است، بیان کرد: خوشبختانه عملکرد دستگاه قضائی اردبیل در کارهای اثربخش بسیار حائز اهمیت است و این موضوع می‌تواند در ایجاد امنیت اجتماعی پایدار و برقراری نظم و امنیت و آرامش نقش خوبی را ایفا کند.

امام جمعه اردبیل از عملیات شایسته دستگاه قضائی استان از کشف فساد 150میلیارد تومانی محصولات پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: اقدامات شایسته دستگاه قضائی اردبیل در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و بدون شک این اقدامات تبعات بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

عاملی بیان کرد: امید می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه استان اقدامات خوبی انجام داده شود و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و اجتماعی به دلیل اهمیتی که دارد مورد توجه واقع شود که در این زمینه همکاری همه‌جانبه دستگاه قضائی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی نیز توسط دستگاه قضائی یک اقدام قابل قبول و بسیار خوب است و امید می‌رود شاهد آینده‌ای روشن برای استان اردبیل در این زمینه باشیم و انتظار ما از مسئولان مربوطه این است که سرمایه‌گذاران را حمایت شرعی و قانونی کنند.

انتهای پیام

captcha