خیرین مدرسه‌ساز پیشقراولان علم و فرهنگ هستند
کد خبر: 3821332
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

خیرین مدرسه‌ساز پیشقراولان علم و فرهنگ هستند

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیشقراولان بی‌ادعای توسعه علم و فرهنگ و الگوهای رفتاری در جامعه هستند.

خیران مدرسه‌ساز پیشقراولان علم و فرهنگ هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، یکم تیرماه در مراسم بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سالن فدک اردبیل، اظهار کرد: ساختن جامعه پیشرفته و متعالی در سایه آگاهی و علم و دانش اتفاق می‌افتد و هیچ جامعه ای بدون علم و دانش و آگاهی به سعادت نمی‌رسد‌.

وی با اشاره به اینکه ۳۵درصد از فضاهای آموزشی از سوی خیرین مدرسه‌ساز بنا می‌شود، افزود: در واقع فرزندان آینده ساز در مدارسی تربیت می‌یابند که با نیت پاک شخصیت‌های برجسته بنا شده است.

استاندار اردبیل همزیستی به معنای واقعی را در نیت خیرین مدرسه‌‌ساز دانست و افزود: خیرین مدرسه‌ساز با کار خداپسندانه خود باعث شده‌اند که این فرهنگ در سایر بخش‌ها از جمله خیران مسکن‌ساز، خیران مسجد‌ساز، خیران کتابخانه‌ساز و... ترویج پیدا کند.

وی واگذاری کارها به مردم و بخش خصوصی را از ضروریات توسعه برشمرد و گفت: بعد از واگذاری نئوپان خلخال به بخش خصوصی نه تنها کارگران گذشته بر سر کار برگشتند بلکه ۹۰ نفر دیگر شاغل شدند که در آینده این تعداد به ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

بهنام‌جو به اینکه حضور در عرصه مدرسه‌سازی مدیریت اموال در هر دو دنیا است، اظهار کرد: از‌خود‌گذشتگی و بذل مال و دارایی فرهنگ نابی را خلق می کند که موجب تجلی و شکوفایی ارزش های والای انسانی می شود.

استاندار اردبیل در پایان از خیر مدرسه‌ساز و پزشک حاذق ‌حسن برزگر‌جلایی با اهدای لوح تقدیر کرد.

انتهای پیام

captcha