موضوعات جشنواره کتابخوانی رضوی؛ گامی مهم در شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)
کد خبر: 3820755
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

موضوعات جشنواره کتابخوانی رضوی؛ گامی مهم در شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: قالب‌های موضوعی و منابع معرفی شده برای نهمین جشنواره رضوی، گامی مؤثر برای شناخت ابعاد شخصیتی ائمه اطهار به‌ویژه امام رضا(ع) است.

قالب‌های موضوعی جشنواره کتابخوانی رضوی؛ گامی مهم در شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و جمعی از کارشناسان و کارکنان دفتر امور اجتماعی، امروز، 29 خردادماه با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در این دیدار با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و استقبال قابل توجه قشرهای مختلف مردم از این برنامه فرهنگی گفت: قالب‌های متنوع این جشنواره موجب حضور قشرهای مختلف برای شرکت در مسابقات این برنامه شده و مطالعه منابع معرفی شده برای این جشنواره در شناخت فضائل ائمه معصومین(ع) مؤثر خواهد بود.

شفیعی مشارکت دستگاه‌های فرهنگی را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره ضروری دانست و افزود: دفتر امور اجتماعی آمادگی لازم را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و همچنین تشکل‌های مردم نهاد برای همکاری و همراهی با کتابخانه‌های عمومی دارد.

در ادامه این دیدار پروانه رضاقلیزاده با اشاره به ارزیابی خود از روند اجرایی نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حضور چند روزه‌اش در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: تمهیدات مناسبی برای برگزاری مسابقات کتابخوانی این جشنواره در کتابخانه‌های عمومی اتخاذ شده و میزان شرکت‌کنندگان این برنامه هرسال نسبت به سال گذشته در حال افزایش است.

وی ضمن معرفی یکی از منابع نهمین جشنواره با عنوان« مهارت های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا(ع)» که در آن روش‌ها ارتباطی و عوامل برقراری ارتباط مؤثر و همچنین بازدارنده‌های ارتباط با امام رضا(ع) مورد توجه قرار گرفته است افزود: برای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی 12 عنوان کتاب با عناوین موضوعی در مورد امام رضا(ع)، امام جواد(ع)، حضرت معصومه(س) و شاهچراغ(ع) در نظر گرفته است و مسابقه نقاشی برای کودکان و پویش کتابخوان از بخش‌های دیگر این جشنواره است.

انتهای پیام

captcha