طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله» در اردبیل اجرا شد
کد خبر: 3820322
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله» در اردبیل اجرا شد

گروه اجتماعی ــ نشست تخصصی «گفتگو؛ محور توسعه فرهنگی استان اردبیل» با طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله» برگزار شد.

طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نشست تخصصی «گفتگو؛ محور توسعه فرهنگی استان اردبیل» با طرح «گفتگوهای فرهنگی؛ گفتگو به مثابه راهبرد حل مسئله»، روز گذشته، 27 خردادماه در سالن شهدای هنرمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار شد.

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: با توجه به اینکه نخبگان و چهره‌های علمی و فرهنگی استان، نقش اساسی در توسعه فرهنگی استان می‌توانند ایفا کند باید با طرح مسائل اساسی استان، موانع و چالش‌های پیش رو در حوزه فرهنگی برداشته شود.

‌اسحاقی افزود: مقولۀ فرهنگ، تعاریف مختلفی دارد و گاهاً، به تعداد کنشگران فرهنگی از فرهنگ تعریف داریم بنابراین با مشارکت چهره‌های علمی و فرهنگی استان می‌توان به وحدت رویه‌ای در حل مسائل و مشکلات فرهنگی استان رسیده و قدم برداشت.

وی با اشاره به اهمیت نشست‌های گفتمان محور در حوزه فرهنگی تصریح کرد: نشست‌های گفتمان محور و نهادینه کردن گفتگو به‌خصوص در حوزه مسائل فرهنگی بهترین راهکار برای ارتقای فرهنگی است.

در ادامه نشست، اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف فرهنگی استان پرداخته و خواستار ادامه نشست‌های گفتمان محور در خصوص مسائل فرهنگی شدند.

انتهای پیام

captcha