طرح غنی‌سازی اوقات فراغت؛ از برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد
کد خبر: 3819775
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت؛ از برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی کانون‌ها برای نوجوانان و جوانان در مساجد است که با استقبال خوب آنها مواجه شده است.

استمرار کار فرهنگی در سطح جامعه نقش موثر و عمیقی داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل، امروز، 26 خردادماه در آئین گردهمایی توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در بخش خورش‌رستم خلخال گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی کانون‌ها برای نوجوانان و جوانان در مساجد است که با استقبال خوب آنها مواجه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: وفاق و همدلی متولیان مسجد شامل روحانیت، هیئت امنا، بسیج و فعالان کانون‌های مساجد موجب تقویت فعالیت‌های فرهنگی و احیای کارکردها در مساجد شود.

سقاء اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و بخش خصوصی با هدف استفاده از ظرفیت‌های و احیای کارکردهای مساجد منعقد شده که فعالان کانون‌های مساجد از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: استمرار کار فرهنگی در سطح جامعه نقش مؤثر و عمیقی دارد اما پیامدهای این تأثیرات به مرور زمان در لایه‌های مختلف جامعه دیده می‌شود بر همین اساس فعالان کانون‌های مساجد باید استمرار متوالی در فعالیت‌های خود داشته باشند.

سقاء افزود: اعتماد و توکل به خدا راهگشای همه مشکلات است و فعالیت های جهادی فعالان کانون‌های مساجد نیز باید در این محور انجام شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: ۱۶ باب کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد بخش خورش رستم فعال است که از این تعداد ۷۰ درصد در مناطق روستایی و ۳۰ درصد در مناطق شهری قرار دارد.

انتهای پیام

 

captcha