طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود
کد خبر: 3818852
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
مجتهدزاده:

طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با تأکید بر نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند و به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.

طرح‌های مختلف با محوریت معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس، روز گذشته،21 خردادماه در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند که به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به این که بازشناسی و معرفی این فرهنگ در بین نسل جوان با هدف معرفی با فرهنگ دفاع مقدس حائز اهمیت است، بیان کرد: شرکت در جبهه‌های جنگ اقتصادی با هر جناح و حزبی وظیفه و رسالت کنونی ما است که برای دفاع از کیان و ناموس کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس گفت: الگوبرداری از آموزه‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی شرط نخست ما برای پیروزی است که نقش زنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و باید با ترویج این فرهنگ ارزشمند و ناب به شکل مناسب به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مجتهدزاده تصریح کرد: نقش بانوان با مدیریت مناسب زندگی و سبک زندگی اسلامی حائز اهمیت بوده و از بانوان انتظار داریم در تدوین کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس و نیز اجرای طرح ثبت و ضبط خاطرات شهدا و توسعه سواد رسانه‌ای در بین جوانان گام‌های اساسی برداشته و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی بیان کرد: تربیت فرزندان در حال حاضر مهم‌تر از مسائل دیگر است به طوری که بانوان مدیریت در فضای مجازی و تبلیغات بر ضد نقشه‌های دشمنان داشته باشند و با آگاهسازی و اطلاع‌رسانی به فرزندان خود راه رسیدن به سعادت و پیشرفت را در جامعه هموار کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

captcha