شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای انسانی است
کد خبر: 3815893
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای انسانی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی اظهار کرد: از عموم مردم می‌خواهم که پیام‌های مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری را نصب العین کارهایشان قرار داده و شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه‌ای انسانی بدانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر میثم سعیدی، مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به اهمیت راهپیمایی روز قدس اشاره و تصریح کرد: بحث روز قدس به عنوان یک حلقه‌ی اتصال امت اسلامی  بوده و حلقه‌ای مفقوده نیست؛ بلکه حلقه آشکار است که همه امت اسلامی با دست یافتن به آن ستون اسلام را حمایت می‌کنند.

وی افزود: مردم باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و هر سال نیز آیت‌الله العظمی جوادی آملی با پیامی که می‌دهند و عموم مردم را دعوت می‌کنند، به این نکته تأکید دارند.

این مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی اظهار کر: منویات مقام معظم رهبری نیز بر همین نکته استوار است لذا از عموم مردم می‌خواهم که پیام‌های مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری را نصب العین کارهایشان قرار دهند و در راهپیمایی روز جهانی قدس که وظیفه‌ای انسانی است، شرکت کنند.

علیرضا برومند

انتهای پیام 

captcha