‌طرح «هر مسجد یک خانه» از سوی بسیج سازندگی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3813477
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

‌طرح «هر مسجد یک خانه» از سوی بسیج سازندگی اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: طرح «هر مسجد یک خانه» تا پایان امسال از سوی بسیج سازندگی در استان اجرا می شود.

اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» توسط بسیج سازندگی اردبیلعلی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، افزود: برای بازسازی ۵۰۰ خانه در لرستان این طرح تا پایان امسال از سوی بسیج سازندگی استان اردبیل اجرا می شود.

وی تعداد گروه‌های جهادی استان را در مجموع ۲۸۷ گروه عنوان کرد و افزود: در طرح «هر مسجد یک خانه» هر نفر از گروه جهای مبلغ ۲۰۰۰۰ ریال برای بازسازی ۵۰۰ خانه در اردبیل اهدا می کند.

پیرجاهد تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی عمرانی استان اردبیل در سال ۹۷ را در مجموع ۱۸۵ پروژه دانست و احداث خانه محروم، تکمیل یا مرمت خانه محروم و احداث مسجد، احداث و مرمت مدرسه، مرمت مجموعه فرهنگی احداث و تکمیل غسالخانه، آبرسانی کشاورزی، آبرسانی روستایی را از مجموعه پروژه‌های محرومیت زدایی عمرانی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با مشارکت بانک انصار افزود: مرمت منبع آب در بخش ثمرین اردبیل بهسازی چشمه دو دهنه و اصلاح و توسعه لوله‌گذاری داخل شبکه در فولادلوی شرقی اردبیل، بهسازی چشمه و اصلاح خط انتقال در زرگر مرادلوی مشکین شهر، احداث منبع ۱۰۰ متر مکعبی در ویلکیج نمین ،احداث مخزن زمینی بتنی، بهسازی چشمه دو دهنه در خلخال، اصلاح خط انتقال در شهرستان گرمی ،مرمت ۲۰۰ متر مکعبی در گرمی را از این پروژه ها اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha