حضور ۱۴ روزه بسیج سازندگی ‌اردبیل در مناطق سیل‌زده کشور
کد خبر: 3802249
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

حضور ۱۴ روزه بسیج سازندگی ‌اردبیل در مناطق سیل‌زده کشور

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی و اعزام نیرو به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: بسیج سازندگی این استان ۱۴روز در منطقه سیل‌زده نکا حضور یافت.

حضور 14روزه بسیج سازندگی استان اردبیل در مناطق سیل‌زده کشورسرهنگ پاسدارعلی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از چهارم فروردین‌ماه سال جاری در مناطق سیل‌زده استان مازندران شهرستان(نکا) حضور یافته است.

وی با اعلام اینکه ۱۴ روز سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در شهرستان نکا حضور یافت؛ از اعزام دو تیم پزشکی، یک نفر دامپزشک و یک نفر روانشناس در این مناطق خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون جهت اعزام نیرو به مناطق دیگر استان مازندران آمادگی داریم، افزود: شهرستان نکا ۱۵۰ روستا داشت که ۷۶ روستا آسیب دیده بود.

پیرجاهد از اعزام یک گروه جهادی خدمت‌رسان و ویزیت 2500 نفر و بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دارو برای افراد سیل زده خبر داد و افزود: تیم پزشکی استان اردبیل در ۲۱ روستای شهرستان نکا حضور یافت.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از توزیع هشت کامیون کمک‌های مردمی بین افراد نیازمند استان مازندران و شهرستان نکا خبر داد و افزود: سه کامیون به همت مردمی و با مشارکت کمیته امداد استان به استان گلستان ارسال شد و دو کامیون و یک تریلی هم در حال ارسال به لرستان است.

انتهای پیام

captcha