جنگ امروزی جنگ عقیده است‌/ انقلاب؛ مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر(عجّ)
کد خبر: 3791466
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

جنگ امروزی جنگ عقیده است‌/ انقلاب؛ مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر(عجّ)

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل ‌گفت: امروزه جنگ، جنگ عقیده است و دشمنان با اسلام و اعتقادات مسلمانان می‌جنگند، اما با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها امروزه دین به تمامی دنیا رسیده و همین امر نشان از صدور اسلام و صدور انقلاب و حاکمیت اسلامی دارد‌.

دشمنان با اسلام و اعتقادات مسلمانان می‌جنگند/ انقلاب؛ مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر(عجّ)به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۷ شهید والامقام حادثه تروریستی زاهدان با محوریت شهید داود میرزایی دانش‌آموخته دانشگاه محقق اردبیلی که در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه جنگ، جنگ عقیده است و دشمنان با اسلام و اعتقادات مسلمانان می‌جنگند، اما با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها امروزه دین به تمامی دنیا رسیده و همین امر نشان از صدور اسلام و صدور انقلاب و حاکمیت اسلامی دارد.
وی افزود: مقام شهدا و بزرگان و مجاهدان این مسیر بسیار والا بوده و شهدا انسان‌هایی هستند که هرگز نمی‌میرند و زنده‌اند، انسان‌های وارسته و بزرگی که خداوند آن‌ها را انتخاب می‌کند به طوریکه مقام شهید بالاتر از همه نیکی‌ها است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: در طول تاریخ کوردلان و دشمنان اسلام و دین تلاش کردند که نور اسلام را خاموش کنند، ولی به برکت حضور امام راحل، و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و هم چنین حضور پرشور مردم مجاهد و همیشه در صحنه این نقشه دشمنان از بین رفت.
حسنی ادامه داد: دشمنان امروز برخاستند تا نگذارند پرچم اسلام سرپا بایستد و تلاش‌های زیادی در جهت تضعیف انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته انجام دادند، اما هیچ گاه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند، زیرا که انقلاب اسلامی مقدمه حکومت اسلامی و حکومت اسلامی نیز مقدمه تمدن اسلامی است که تمامی این‌ها منتهی به حکومت امام زمان(عج) می‌شود.
وی تشریح کرد: تلاش‌های دشمنان در تضعیف انقلاب اسلامی و دین و اعتقادات دینی به نتیجه‌ای نخواهد رسید، زیرا که این وعده پروردگار به مومنین و مسلمانان است و انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.
انتهای پیام

captcha