دشمن تنها راه تضعیف نظام را در چند قطبی کردن جامعه می‌داند
کد خبر: 3776657
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

دشمن تنها راه تضعیف نظام را در چند قطبی کردن جامعه می‌داند

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها راه تضعیف نظام را در چند قطبی کردن جامعه می‌دانند و در طول تاریخ نیز با تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم‌های ظالمانه و پی‌درپی در تلاش برای برهم زدن انسجام در کشور ایران بوده‌اند.

اقتدار کشور ما اقتداری درون‌زا است/ دشمنان به دنبال ایجاد چندقطبی در ایران هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ظهر امروز، 8 دی ماه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار کنونی کشور ما اقتداری درون‌زا، وابسته به آحاد مردم و بخش‌های مختلف است و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره سعی در ایجاد تفرقه در بین مردم و چند قطبی کردن جامعه داشته‌اند.
وی افزود: دشمنان همواره در نقشه‌های خود شکست خورده‌اند و فشارهای خارجی و عوامل بیرونی هیچ‌گاه نمی‌توانند اقتدار کشور را از بین ببرند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها راه تضعیف نظام را در چند قطبی کردن جامعه می‌دانند و در طول تاریخ نیز با تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم‌های ظالمانه و پی‌درپی در تلاش برای برهم زدن انسجام در کشور ایران بوده‌اند.
وی ادامه داد: ارتباط خوب مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری در طول این چهل سال باعث شده است نقشه‌های شوم دشمنان نظام و کشور از بین برود و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شود.
حبیبی گفت: امروزه مردم آگاه، دانشگاهیان بصیر و روحانیان باید با هوشمندی تمام با همفکری یکدیگر در صدد رفع نیازهای جامعه برآیند تا نقشه‌های دشمنان در خصوص ایجاد چند قطبی کردن جامعه از بین برود.
انتهای پیام

captcha