توجه به معیشت مردم و اشتغال؛ از اولویت‌های استاندار جدید همدان
کد خبر: 3765921
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

توجه به معیشت مردم و اشتغال؛ از اولویت‌های استاندار جدید همدان

گروه اجتماعی ـ استاندار جدید همدان اظهار کرد: توجه به معیشت مردم و تولید و اشتغال با زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از تولیدکننده از اولویت‌های کاری ما در پست جدید است.

توجه به معیشت مردم و اشتغال؛ از اولویت های استاندار جدید همدان

به گزارش ایکنا از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار جدید همدان روز گذشته، 29 آبان‌ماه در مراسم معارفه و تکریم استاندار جدید اظهار کرد: ‌استان همدان دارای سه هزار و 500 سال مدنیت و ۵۰۰ سال قدمت تاریخی است.

 وی افزود: این استان با داشتن بیش از هزار و 800 اثر تاریخی و فرهنگی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن و در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شد.

شاهرخی اضافه کرد: نقش برجسته مردم همدان در شکل‌گیری و تدوام انقلاب، حضور دلاوران این خطه در دفاع مقدس و در دفاع از حرمین، تقدیم بیش از ۸ هزار شهید برای انقلاب و وجود سرداران رشیدی همچون شهید همدانی، حاجی‌بابایی، چیت سازیان و ... جانبازان و خانواده‌های شهدا از ویژگی‌های منحصر به فرد استان همدان است.

استاندار همدان عنوان کرد: یکی دلایل اینجانب برای ادامه فعالیت در همدان، توجه به سرمایه اجتماعی و انسانی استان است این نکته را نباید فراموش کرد رمز موفقیت استان همدان، آقای نیکبخت و همه ارکان استان وحدت و همدلی است.

شاهرخی به نقش تأثیرگذار نماینده ولی فقیه در استان در اجرای برنامه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: به مردم تبریک می‌گویم به دلیل انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری.

وی با اشاره به اینکه به دنبال رضایت مندی مردم هستیم گفت: با توان مضاعف و با همکاری سایر دستگاه‌ها با شتاب در اجرای برنامه‌های توسعه استان پیش خواهیم رفت.

شاهرخی ابراز کرد: توجه به معیشت مردم و تولید و اشتغال با زمینه‌سازی هرچه بیشتر برای جذب سرمایه گذار و حمایت از تولید‌کننده از اولویت‌های کاری ما در پست جدید است.

استاندار همدان گفت: ارتقا سرمایه اجتماعی، توجه به نقش بانوان برای نقش افرینی در جامعه و شایسته‌سالاری از دیگر اولویت‌هایی است که در اجرای برنامه‌های این مجموعه در دستور کار است.

انتهای پیام

captcha